Kup w przeciągu:

Pytania i odpowiedzi

Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma "status wysłane", a od dłuższego czasu nie dostarczono mi przesyłki?

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji.

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?

Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer naszej infolinii. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

Co mam zrobić, jeśli mam już konto w epomocdomowa.pl, ale nie mogę się zalogować?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się dzwoniąc pod numer naszej infolinii. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@epomocdomowa.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi?

Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

W jakim czasie zostanie doręczona przesyłka?

Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego opłaceniu. Nie ma możliwości wycofania opłaconego zamówienia. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową na adres: info@pomoc-domowa.com. Jeśli paczka nie została jeszcze przygotowana, informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki.

Jakie są dostępne formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, mogą Państwo wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska DPD,
  • paczkomaty DPD
  • kurier za pobraniem.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z polskim prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium